diumenge, 28 d’octubre del 2012

La Seu d'Urgell - Tremp

Ahir vam anar a la Seu d'Urgell a jugar a futbol. Ens ho vam passar molt bé. Vam quedar 1-5. Vam guanyar.  Jo estic molt content del partit vaig marcar 2 gols. Un dels gols va ser regatejant el porter i l'altre va ser xutant de falta. El partit va acabar molt bé.

Hem marcat un gol
Xutant una falta i gol
 El bonic paisatge de La Seu d'Urgell

L'Arnau passant una pilota
 Jo lluitant contra el contrincant
Fent indicacions
L'Arnau (camisa grande) mirant el public


Ja s'ha acabat el partit
L'equip del Tremp va esta format per Alex porter, Jan defensa, Arnau defensa, jo migcampista, Nil davanter banda, Pere davanter banda, Jordi davanter mig, l'Alex davanter mig, Harold defensa i Arnau davanter banda. Enhorabona a tots pel resultat!

6 comentaris:

  1. ei xulo, molt bé, dos gols!!!
    Va valdre la pena fer les curves del port del cantó, no?

    Petonets
    tata

    ResponElimina
  2. Molt orgullosos heu d'estar amb la victoria aconseguida.Treball en equip sobretot,a veure si aquest any toca ser campions de lliga. Què et semblaria???? Felicitats pel partit i per la continuïtat del bloc, segueix així, campió....Pesolet meu!

    ResponElimina
  3. Moltísimes felicitats pels gols Nil.
    Les fotos molt xules eh?
    Sou un equip imparable!

    ResponElimina
  4. Enhorabona Nil un blog molt bonic.continua aixi.Anims i disfruta amb i del Esport

    ResponElimina
  5. Molt be, sou un gran equip i a partir d' ara ja imparables, pero si algun dia no surt tan be no passa res el equip contrari tambe ha de guanyar alguna vegada sino ningu voldria jugar contra vosaltres. Felicitats pels gols.

    ResponElimina
  6. Moltes gracies a tots

    seguire escribint

    ResponElimina